De la ambalator manual la pozitie de Head Office Operator
Kása Enikő și-a început cariera la noi ca și ambalator manual în Depozitul de la Vlaha, datorită calităților sale a ajuns să întregească echipa Head Office. Enikő este o persoana dedicată, dinamică, implicataă și mereu dornică să ajute.
Datorită experienței și modului în care lucrează ea reușește să ajute într-un mod eficient magazinele.

Lucrezi în cadrul companiei de aproape 6 ani. Povestește-ne te rog despre traseul tău professional la Nobila Casa.
Cum ți-ai început cariera la noi și cum ai ajuns pe funcția pe care o ocupi astăzi, de Operator Head-Office?
Am ajuns în firmă când eram destul de tânără și am început ca și ambalator manual în depozit. Zsolt (managerul de logistică) a văzut că mă descurc bine și a început să investescă timp și energie în a mă învăța tot ce înseamnă gestiune, ajustare, inventor etc. Într-un timp relativ scurt am învățat foarte multe lucruri ce țin de depozit și totul mergea foarte bine. După aproape 4 ani mi s-a oferit să lucrez pe postul de Head Office, bineînțeles că am și acceaptat această provocare, era ceva nou iar eu mă consider o persoană dornică să învăț lucruri noi.

Ce înseamnă azi pentru tine rolul de operator Head-Office? Care sunt provocările pe care le întâmpini și de ce îți place ceea ce faci?
La început mi se părea foarte complicat, dar mulțumită echipei am învățat destul de repede.
De când ocup postul de Head Office Operator am învățat cum pot colabora cu oamenii cât mai eficient și am realizat cât de important este munca în echipa. Consider că în această echipă ne completăm și ne ajutăm reciproc. Îmi place foarte mult ceea ce fac deoarece în fiecare zi învăț ceva nou și este o muncă dinamică, astfel, nu te poți plictisi niciodată.

- Munca ta presupune o colaborare atat cu magazinele cat si cu depozitul. Cum ai caracteriza aceasta latura a muncii tale?
Mulțumită experienței acumulate din depozit pot oferi ajutor magazinelor pe toate ariile de activitate ce au legătură cu gestiunea.
Pot spune că sunt norocoasă, deoarece Hanga (directorul operațional de vânzări) mă ajută și îmi oferă maximă încredere, mergem împreună inclusive la inventare, astfel reușesc să pun în practică tot ce am învățat până acum. Având în spate experiența din depozit și combinând cu lucrurile noi învățate pe poziția de Head Office reușesc să fiu un real ajutor magazinelor în munca pe care o desfășoară.
Consider că este necesară o colaborare foarte strânsă între aceste departamente, pentru că activitatea din depozit, respectiv Head Office într-un final se fructifică prin activitatea de vânzare din magazine.
Poziția ta presupune o muncă punctuală și o organizare eficientă a timpului. Cum ai putea caracteriza activitatea ta?
Sincer, mă consider o perfectionistă, îmi place să fiu ordonată și încerc să-mi eficientizez timpul cât de mult se poate pentru a face față provocărilor zilnice.

- Ce te face să vii zilnic cu drag la lucru? Care este satisfacția muncii tale?
Pentru mine munca în echipă contează foarte mult și mă bucur că am parte de niște colege extraordinare. Sunt cea mai fericită când pot să ajut colegii, fie vorba de magazine, depozit sau chiar colegii de la birou.
Ce înseamnă pentru tine viața la Nobila Casa?
Pentru mine, viața la Nobila Casa înseamnă prietenie, chiar a doua familie deoarece petrecem foarte mult timp împreună, ne susținem și ne ajutăm reciproc. Este un loc unde pot să zic că mă duc ca acasă

-
Cum îți reîncarci bateriile în timpul liber?
Încerc să îmi petrec timpul liber în natură cu oameni dragi mie și bineînteles alături de cățelusul meu Puffy. Dacă timpul și vremea ne permite, scot motocicleta și descopăr locuri noi și frumoase. Acestea sunt activitățile care mă fac să mă relaxez foarte mult.

Dacă vrei să faci parte din povestea Nobila Casa, vizitează joburile noastre disponibile Aici