Pentru mine viața la Nobila Casa înseamnă comunitate, dezvoltare și provocare
Magazinul Nobila Casa Sfântu-Gheorghe din Complexul Sugás este condus de Fogas Tünde, o persoană dinamică și plină de energie. Motivația ei de zi cu zi este interacțiunea și comunicarea cu clienții. Tünde este o persoană deschisă, cu zâmbetul pe buze, mereu dornică să înțeleagă nevoile clienților și sa îi ajute. Amabilitatea și modul în care relaționează cu oamenii au ajutat-o să fie apreciată de clienți.

Tünde, te apropii de 5 ani lucrați la Nobila Casa. Magazinul din Sfântu Gheorghe a pornit la drum sub îndrumarea și coordonarea ta. Dacă ar fi să faci o scurtă retrospectivă, cum ai descrie acești 5 ani petrecuți în cadrul companiei?
Această periodă de 5 ani a fost plină de provocări și realizări, un proces de dezvoltare continuu aș zice și astfel au și trecut foarte repede anii. Chiar dacă ne-am confruntat cu multe obstacole (cum a fost și pandemia) pot afirma că noi, ca și echipă ne-am dezvoltat foarte mult profesional.

Ce înseamnă azi pentru tine rolul de Shop manager? Care sunt provocările pe care le întâmpini și de ce îți place ceea ce faci?
Rolul de Shop Manager este ca o misiune de a satisface clientul, în același timp este și despre echipă, colegii mei. Provocările variază de la o zi la alta, dar niciodată nu ne confruntăm cu situații imposibil de soluționat. Eu personal cred că orice situație se poate rezolva cu multă răbdare și bunăvoință. Fiind o persoană foarte sociabilă îmi vine ușor să comunic cu oamenii, să înțeleg nevoile și asteptările lor. Cea mai mare mulțumire a mea se regăsește în momentul în care clienții pleacă satisfăcuți din magazin, bucuroși de alegerea făcută.
Munca ta înseamnă colaborare și activitate cu oamenii, atât cu echipa ta de la magazin, cât și cu echipa de la sediul central. Cum ai caracteriza această latura a muncii tale?
Este o latură a activității mele care solicită foarte multă atenție. Fiind persoana de contact între două echipe, trebuie să fiu foarte atentă la modalitatea prin care gestionez fluxul de informații, precum și la modul în care transmit aceste informații către colegele mele.

Poți să ne povestești o întâmplare sau experiență memorabilă de la magazin de care îți aduci aminte cu drag?
Îmi aduc aminte cu drag de proiectul de redecorare de casă a unei cliente care mi-a dat mână liberă atât la alegerea materialelor pentru perdele și draperii, cât și la potrivirea, modul de coasere și prindere ale acestora. Pe mine m-a surprins faptul că s-a bazat pe experiența mea profesională și avea maximă încredere în stilul și alegerile mele. Proiectul a fost dezvăluit abia în momentul montării perdelelor. Clienta a fost extrem de mulțumită atât de combinațiile alese, cât și de calitatea lucrării.

Care sunt cele mai mari provocări pe poziția ta de shop manager?
Provocarea mea cea mai mare este să putem menține și chiar dezvolta în continuu reputatia magazinului si să construim o bază cât mai mare de clienți fideli. Client fidel pentru mine înseamnă clienți care se întorc cu drag la noi nu doar pentru sortimentația de produse cât și pentru modul în care relaționăm cu ei și le oferim consultanță.
Ce înseamnă pentru tine viața la Nobila Casa?
Pentru mine viata la Nobila Casa înseamnă comunitate, dezvoltare și provocare.

Cum te reîncarci cu energie pozitivă în timpul liber? Ai ceva pasiuni, hobbyuri pe care la practici cu drag?
Eu niciodată nu mă simt obosită. Astfel, nu am nevoie de activități specifice care să mă încarce cu energie. Activitatea mea zilnică de la magazin, socializarea permanentă cu oamenii îmi oferă o energie pozitivă. Pasiunea mea sunt oamenii care mă înconjoară, familia mea și animalele.